Wednesday 9 November 2016

PROGRAM AKHIR MASTER COACHING - 16/09/2015

PENGALAMAN/KENANGAN

Teks : Zaliha Yeop

DUNIA PERSARAAN SAYA

Tiada kemaskini Blog untuk dua hari - Bersama keluarga bercuti di Pulau Pangkor. 

Rabu – 16/9/2015
2 Zulhijjah 1436H

Hari ini cuti awam ‘Hari Malaysia’. Saya menghadiri program terakhir Dr Azizan Osman Master Coaching – MMM Jun2015 di Ecity Hotel@One City Subang Jaya. Big Boss seperti biasa menemani saya. Saya bangun seawal 3.30 pagi untuk solat-solat sunat dan kami memulakan perjalanan pukul 4.20 pagi. Solat Subuh di kawasan rehat Ulu Bernam. Big Boss membeli minuman sebelum meneruskan perjalanan dan sampai ke Ecity Hotel pukul 7.30 pagi. Setelah ‘checked-in’ saya solat Dhuha di bilik sebelum mendaftar untuk program.

Program bermula pukul 9.00 pagi dan berhenti rehat pukul 1.15 tengahari. Untuk makan tengahari saya membeli sandwic dari Subway. Big Boss dan Aliff pergi berjalan-jalan ke Petaling Jaya. Setelah solat Jamak Zuhur dan Asar saya ke sesi kedua program.

Sesi bermula pukul 2.30 petang dan berakhir pukul 4.45 petang. Saya balik semula ke bilik sementara menunggu untuk temujanji dengan kawan sekolah Puan Noor Aini Hayati pada pukul 6.00 petang untuk sesi penerangan mengenai Hibah kepada suami beliau.

Saya memberi penerangan Hibah sehingga pukul 7.20 malam. Big Boss sempat bertemu dengan pasangan suami isteri tersebut dan bersama saya semasa sesi penerangan. Aliff pula balik semula ke Puchong untuk bermain futsal dengan kawan-kawannya.


Kami solat Jamak Maghrib dan Isyak di Hotel dan makan malam di restoran berhampiran. Aliff datang semula pukul 11.00 malam untuk bermalam bersama kami di Hotel.

No comments:

Post a Comment